Jpn J Ophthalmol 2004;48:433 DOI 10.1007/s10384-004-0097-4
© Japanese Ophthalmological Society 2004

Erratum

An error appeared on page 262 of Vol. 48(3) of this
journal. The second affiliation of the first author was
incorrectly shown as:

’Department of Ophthalmology, Mitoyo General
Hospital, Ehime, Japan
The correct affiliation is the following:

’Department of Ophthalmology, Mitoyo General
Hospital, Kagawa, Japan



