When the article

"Vitamin E supplementation does not increase the vitamin C radical concentration at rest and after exhaustive exercise in healthy male subjects" by Schneider et al. (the online version can be found at http://dy.doi.org/Doi10.1007/s00394-003-0414-6)

had been published in issue 42(2003):195–200, only twelve authors were listed, while correctly thirteen authors contributed to the article.

Ines Golly Walter Straub-Institut für Pharmakologie und Toxikologie LMU München München, Germany

should have been listed as sixth author.

The publisher apologises for any inconvenience caused by this mistake.