Correction to: American Journal of Potato Research

https://doi.org/10.1007/s12230-018-09701-8

In the original article the affiliations for both authors were incomplete – they are correct here. Also, the conflict of interest disclaimer was missing. Both authors disclose that they are funded by Alliance for Potato Research & Education (APRE).