Correction to: European Spine Journal

The author’s first name and family names were incorrectly swapped in the original publication. The complete correct author names should be written as follows.

Enrico GALLAZZI, Ludovica Maria PALLOTTA, Giovanni Andrea LA MAIDA, Andrea LUCA Tito BASSANI, Marco BRAYDA-BRUNO.

The original article has been corrected.