Correction to: Osteoporosis International.

https://doi.org/10.1007/s00198-019-05181-6

The original version of this article, published on 26 November 2019 contained a mistake. An author’s name was misspelled.

The correct author name reads as follows:

Susana Perez-Gutthann.

The original article has been corrected.